Brico Plan-it laat Be Connect zijn sociale media uitbouwen

Be Connect wist Brico Plan-it helemaal te overtuigen met de visie dat resultaten boeken en creatief werk maken hand in hand gaan. Als agentschap dat gespecialiseerd is in sociale media, is Be Connect dan ook de ideale partner van Brico Plan-it om het merk te helpen met z’n digitale transformatie en het uitbouwen van z’n sociale media.

post-image-3

Ook traditionele retailspelers proberen vandaag de dag hun voordeel te doen met digitale tools. Daarom koos Brico Plan-it voor Be Connect als partner. Dé bouwmarkt voor de doe- het-zelver krijgt zo een helpende hand bij het uitbouwen van z’n sociale media en een duwtje in de rug bij z’n digitale transformatie.

“Be Connect snapte meteen waar het om draait in onze business: resultaten boeken op korte en middellange termijn, zonder het belang van een empowermentstrategie op lange termijn uit het oog te verliezen” verduidelijkt Joz Wolbling, Marketing Digital Manager bij Brico Plan-it.

De missie van Be Connect, een onafhankelijk agentschap, verloopt dus over verschillende fases. Allereerst zullen ze de strategie implementeren op de verschillende platformen van het merk via inspirerende campagnes. Hierbij registreren ze nauwkeurig de learnings om de acties van 2019 doeltreffend te lanceren. Het uiteindelijke doel van deze aanpak is om meer traffic naar de winkels te genereren.

“Voor ons is het een echte obsessie om de juiste content op het juiste moment in te zetten, met de bedoeling om traffic naar de winkels te genereren. We moeten dus niet alleen de sociale media goed begrijpen, maar ook de doelgroep en het universum van het merk Brico Plan-it” zegt Sabrina Bulteau, CEO van Be Connect.

Deze veelbelovende samenwerking zal snel de relevantie aantonen van digitale tools voor traditionele spelers die hun communicatiebudget willen optimaliseren. Het bevestigt de positie van Be Connect als bureau dat resultaten aan creativiteit koppelt.

Back to top button
Close
Close