De derde editie van DTS: dat is nu vrijdag!

De transformatiekrachten van de technologie en de digitale media hebben de rol van de bedrijven fundamenteel veranderd, en maken van elk van ons een schakel in de veranderende economie van vandaag. Hoe wekt u enthousiasme bij uw team en uw collega`s? Hoe bouwt u uw reputatie en die van uw bedrijf uit? Hoe de uitdaging van de digitale transformatie aangaan en de opportuniteiten aangrijpen die deze verandering biedt?  Al deze vragen zullen aan bod komen tijdens de Digital Transformation Summit, nu vrijdag! Een blik op de sprekers die op 1 juni verwacht worden in The Hotel.

post-image-3

De derde editie van DTS, dat is nu vrijdag! Die namiddag zullen sprekers van naam hun ervaring met u delen, u inspireren en u strategieën en oplossingen aanreiken om u te begeleiden bij uw digitale transformatie.

Isabel Donvil, Business Strategy Director bij The Reference, dat partner is van ons evenment, zal het woord nemen in The Hotel en het publiek de vraag stellen: "Is uw bedrijf echt klaar om zich om te vormen?". Als strategisch verantwoordelijke begeleidt zij de klanten bij de transformatie van hun bedrijven, om de uitdagingen van vandaag aan te kunnen gaan. Het credo "It`s more than Digital, it`s your Business" kenmerkt haar team. De voorbije 16 jaar heeft Isabel verschillende directiefuncties uitgeoefend in de retail-industrie, waar zij onder andere e-commerce projecten ondersteunde en begeleidde, zonder ooit de klant en het resultaat van het bedrijf op lange termijn uit het oog te verliezen. De titel van haar presentatie: "Stop talking, start doing".

Alexander De Croo, vicepremier en minister van de Digitale Agenda, zal u informeren over de vierde industriële revolutie die wij nu beleven, terwijl Jo Caudron het zal hebben over de gevaren waarvoor de bedrijven in de volgende tien jaar moeten uitkijken.

Wim Vermeulen, directeur strategie en innovatie bij Dentsu Aegis Network, eveneens partner van ons evenement en Algemeen Directeur van Dentsu Consulting in Brussel, zal er ook spreken. Hij kan bogen op een stevige ervaring in de sector van e-pub en traditionele media, en u kunt genieten van zijn ervaring. De creatieve agentschappen waar hij werkte, de start-ups waarin hij betrokken was en de internationale digitale agentschappen die hij geleid heeft, hebben hem gevormd in de problematiek van de digitale transformatie en de innovatie van het merk. Hij heeft een master in politieke wetenschappen en communicatiewetenschappen, en studeerde tevens marketingbeheer en -strategie aan Cambridge en Oxford University. Vandaag is hij docent aan de Solvay Business School, en zijn eerste boek heet "Marketing voor de Mad (Wo)Men van Morgen". Zijn presentatie heeft marketing in dit nieuwe tijdperk als onderwerp: "The Exciting Case for Marketing Transformation".

Nog andere sprekers zoals Cédric Cauderlier, Tom de Ruyck en Olivier van Duüren zullen u die namiddag wijzer maken.

Dit programma kan u begeesteren? Ons in elk geval wel! Wacht niet langer: ontdek nu het volledige programma en reserveer uw plaats! Afspraak nu vrijdag!

Back to top button
Close
Close