Nieuwe referenties bij Universem

Nieuwe adverteerders hebben besloten om een beroep te doen op het Digital Marketing consultancybureau Universem. Het bedrijf is in Gembloux gevestigd, met kantoren in Brussel en sinds kort ook in de Parijse wijk Opéra, en heeft onlangs nieuwe samenwerkingsakkoorden gesloten met Axa, Exki, Proximus, Tom&Co en Nespresso.

post-image-3

Voor Universem is 2017 op een bijzonder positieve noot geëindigd: met de AXA-groep als nieuwe klant kan het zijn positie in de financiële sector nog versterken. In augustus laatst maakte het bedrijf immers al zijn samenwerking met de start-up Mozzeno bekend en het heeft onder meer ook bank Degroof Petercam in portefeuille. Dankzij zijn ervaring in de sector kon Universem een ad hoc SEO-aanpak voorstellen die volledig in de lijn lag van de nieuwe doelstellingen van de verzekeringsgigant. 

SEO blijft een van de belangrijkste expertisedomeinen van Universem; precies daarom werd het bedrijf ook door Exki en Proximus benaderd. 

Het merk Tom&Co van zijn kant, streeft een omnichannel-strategie na om zijn activiteiten te ontwikkelen, meer bepaald met de lancering van een onlineshop. Een heuse uitdaging waartoe Universem maar wat graag bijdraagt met zijn knowhow. Tom&Co wil zijn klanten een unieke ervaring bieden en de verschillende medewerkers getuigen dan ook van een grote betrokkenheid bij het project dat ze op de voet volgen. 

What Else? Nespresso, dat zich wilde laten bijstaan door experts in Analytics. Universem kwam aan deze wens tegemoet door een van zijn experts fysiek te detacheren bij de interne-marketingteams van het bedrijf. 

Kortom, het Universem-avontuur zet zich verder en staat meer dan ooit in het teken van SEO, SEA en Analytics!

Back to top button
Close
Close