Home/Campaigns/Secondfloor tekent de nieuwe campagne van Becel uit Secondfloor tekent de nieuwe campagne van Becel uit Voor zijn klant Becel (Unilever) heeft secondfloor een digitale activeringscampagne ontwikkeld om de overschakeling van het merk naar een 100% plantaardige formule te ondersteunen. 2018-01-31Comment Becel maakt resoluut de groene omslag en vervangt dierlijke grondstoffen door plantaardige grondstoffen. Het agentschap surfte daarom mee op de internationale "Plants are the new cows" strategie. Voor deze gelegenheid heeft secondfloor een voluit digitaal concept uitgerold (online video en Facebook), aangevuld met een influencers-strategie. Die influencers werden eerst op het CHYL in Brussel uitgenodigd voor een workshop over het onderwerp, om daarna vanaf deze week content aan te leveren op de Facebook-pagina die het agentschap geopend heeft en beheert ("Plants are the future"). Op de pagina konden de gebruikers ook via een wedstrijd een mini-binnenhuisserre winnen om thuis te leren hoe ze planten kunnen telen als voedsel. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address