Daverend succes voor de 7e Social Media Summit

U was de voorbije maandag talrijk opgekomen om deel te nemen aan de 24 conferenties rond het thema `social marketing`. 250 professionals zijn uit alle windstreken van het land gekomen om de laatste trends van de markt te volgen, hun expertise te delen en zich over te geven aan het plezier van networking.

post-image-3

Een daverend succes voor de 7e Social Media Summit, het laatste evenement van dit jaar rond social marketing. Meer dan 250 deelnemers waren op maandag 18 december op de afspraak op de 27e verdieping van The Hotel in Brussel, om er de nieuwste trends te volgen van een digitale discipline die tegenwoordig actief toegepast wordt door merken uit de hele wereld.

Er was zeker iets voor iedereen, dankzij de vele thema`s die door de gerenommeerde sprekers, experts in social media, behandeld werden in de 3 grote conferentiezalen van het prestigieuze Brusselse hotel.

De deelnemers konden bijvoorbeeld de degens kruisen met de winnaars van de laatste Mixx Awards die hun casestudies voorstelden, zoals These Days, LDV United, Telenet en Happiness Brussels, om er maar enkele te noemen. Zij konden ook verschillende experten ontmoeten,  afgevaardigd door populaire agentschappen zoals 87 Seconds, JUST.Agency, SoPRISM, MKKM, Broadkat en vele anderen.

Een namiddag die met een knal geopend was met de keynote van Carole Lamarque, Founding Partner van Duval Union Consulting, die het thema "Influencer Marketing" behandelde, de nieuwe discipline in social marketing die in de volgende jaren onvermijdelijk zal worden voor de merken.

De 24 talks werden uiteraard onderbroken door de onvermijdelijke "networking breaks", de bij de deelnemers zo geliefde momenten van ontspanning waarbij zij constructief en intens ideeën kunnen uitwisselen rond een goede koffie en wat cookies.

Wij maken alvast afspraak in 2018 voor een nieuwe reeks Summits, ongetwijfeld van even hoge kwaliteit, om op de hoogte te blijven van de laatste trends in digital marketing!

Back to top button
Close
Close