Di en Planet Parfum zetten hun samenwerking met het agentschap Initiative verder

De groep Distriplus, beter gekend voor zijn merken Di en Planet Parfum, heeft beslist om zijn samenwerking met het media-agentschap Initiative verder te zetten, en voegt er een digitaal budget aan toe voor het merk Di.

post-image-3

De twee bedrijven, Initiative en Distriplus, zijn al partners sinds 2011. Met dit nieuwe reclamebudget bevestigt het agentschap de wens van het cosmeticamerk Di om een sterke plaatselijke verankering te tonen.

Axelle Petit, Client Advisor Director van het account, is verheugd dat zij actief kon bijdragen aan het uitwerken van de nieuwe mediastrategie van het merk. "Di en Planet Parfum konden imponeren met hun merk in de beauty en welness sector. Onze twee bedrijven ondergaan tegelijkertijd een grondige herziening".

Helen Willems van haar kant, Managing Director van Distriplus, rechtvaardigt haar keuze: "Initiative is al vele jaren ons agentschap. Bij deze pitch hebben wij ons agentschap herontdekt in hun strategische en tactische, innovatieve langetermijnstrategie, die beantwoordt aan onze groeidoelstellingen".

Back to top button
Close
Close