Carrefour België kiest RAAK als marketing automation agency

Na competitie vertrouwt Carrefour België haar budget voor marketing automation toe aan RAAK. Het Mechelse bureau zal de marketingautomation-strategie uitwerken voor drive.be, met het oog op activatie en loyalty.

post-image-3

RAAK stelt voor drive.be een integraal marketingautomation-plan op dat verschillende fasen in de customer journey ondersteunt. Die strategie moet leiden tot de optimalisatie van de virtuele boodschappenkar van de klant op drive.be.

Wouter Schikhof, marketing manager E-commerce bij Carrefour België: “RAAK overtuigde ons met een duidelijk strategische kader en een hands-on aanpak. Hun visie om een marketingautomation-plan uit te werken gebaseerd op de customer journey sloot goed aan bij onze verwachtingen. De samenwerking loopt ondertussen en we verwachten snel live te gaan.”

Over drive.be
In 2013 opende Carrefour als eerste grote retailer in België een webshop om online boodschappen te doen. Via drive.be kunnen klanten online een bestelling plaatsen om die vervolgens af te halen of thuis te laten bezorgen. Vandaag heeft drive.be al meer dan 130 afhaalpunten.

Marketingautomation-plan
Hoewel steeds meer bedrijven de vruchten van marketing automation plukken, blijft het thema voor velen nog een ver-van-mijn-bed-show. Daarom stelt RAAK sinds deze zomer een complete roadmap ter beschikking die starters stap voor stap wegwijs maakt in het onderwerp. Het nieuwe marketingautomation-plan is gratis te downloaden op de website van RAAK, raak.be.

Back to top button
Close
Close