IPG Mediabrands versterkt zijn "Social Service Business Unit" pijler.

Het digitale marketing agentschap heeft de komst aangekondigd van vijf nieuwe rekruten; zij zullen de nieuwe afdeling Social Service Business versterken die nu 12 personen telt.

post-image-3

Primus inter Pares, Gert Baudoncq vervoegt het agentschap als Managing Director IPG Mediabrands Social (ex-Head of Social and strategy, JUSt agency); hij houdt toezicht op de gans nieuwe structuur die de activiteiten van zowel Social Strategy, Content als Paid Social voor de groep omvat.

Sarah Kustermans, Head of Paid social, verwelkomt twee nieuwe rekruten, namelijk Sarah Delbecque (ex-Space) en Morgane Brewaeys (ex-JUSt Agency).

Het Social Strategy team staat onder leiding van Joan Lambert (ex-ZenithOptimedia) die versterking krijgt van Virginie Wiacek als "platform expert".

Met de komst van deze nieuwe gezichten wil het agentschap IPG Mediabrands "zijn positionering als geïntegreerd agentschap met sterke kenniscentra" versterken.

Back to top button
Close
Close