Home/Mobile marketing/Facebook wil de Belgische KMO helpen om internationaal te gaan Facebook wil de Belgische KMO helpen om internationaal te gaan In België is 78% van de mensen op Facebook verbonden met een bedrijf dat in het buitenland ligt. In de hele wereld zijn meer dan 61 miljoen mensen verbonden met een bedrijf dat in België ligt. Dat blijkt uit de statistieken van Facebook, dat nu nieuwe oplossingen uitbrengt om de KMO te helpen internationaal te gaan. 2016-09-08Comment In de tool Gelijkaardige doelgroepen werd er een nieuwe functie ter beschikking gesteld van de bedrijven. Zij kunnen daarmee nieuwe klanten bereiken die lijken op hun bestaande klanten, maar in een ander land wonen. Hiervoor moeten zij een lijst importeren van hun huidige klanten of prospects met een sterk potentieel. Nog een andere bijkomende functie: adverteerders die de doelstelling Conversies op een website gekozen hebben, of Installatie van mobiele apps, kunnen nu gebruik maken van opties voor uitgebreide geografische doelgroepen, door een internationale regio te kiezen of een vrijhandelszone. Facebook zal dan de advertenties verspreiden in de geselecteerde regio`s en de verspreiding optimaliseren in landen die het beste rendement opleveren. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address