Carglass schenkt zijn vertrouwen aan The Reference

De nummer 1 voor het herstellen en vervangen van autoruiten, Carglass, koos ervoor om aan het digitale communicatieagentschap uit Gent The Reference de realisatie toe te vertrouwen van zijn nieuwe website, bestemd voor de Belgische en Luxemburgse markt. De modernisering van zijn digitale kanaal, dat een essentiële tool is voor het contact met de klanten, moet Carglass helpen om de ambitieuze doelstellingen te bereiken die voor dit en de volgende jaren vooropgesteld zijn. De nieuwe website, die in de loop van dit jaar gelanceerd wordt, zal vooral de nadruk leggen op de ervaring van de klant.

post-image-3

The Reference heeft ervoor gekozen om de site te bouwen op het krachtige content management systeem `Sitecore Experience Management Platform`. Dat zal het marketingteam van Carglass toelaten om de content met een ongeziene soepelheid te beheren, in een gebruiksvriendelijke en stabiele omgeving, en zo een overtuigende online ervaring te creëren voor de bezoekers.

Een controlesysteem zal bovendien waarborgen dat de tool voor het plannen van een afspraak voortdurend bereikbaar is. Deze functie was blijkbaar een essentieel criterium voor Carglass® en heeft de doorslag gegeven bij de beslissing. Bij een gebroken ruit moeten de klanten immers zo snel mogelijk hulp kunnen krijgen.

De `full responsive` website zal een kwalitatieve ervaring waarborgen, ongeacht het toestel (desktop of laptop, tablet of smartphone) gebruikt door de klant wanneer hij contact opneemt met Carglass om een herstelling te plannen. De site zal op een Microsoft Azure gehost worden en zal beschikken over managed services en een ondersteuning van 24u/24, 7 dagen op 7 door The Reference.

Pieter Moons, digital marketing verantwoordelijke bij Carglass, legt uit waarom hij gekozen heeft voor The Reference: "Wij zochten meer dan een simpele technische partner, en The Reference beantwoordde aan onze verwachtingen. Parallel aan de creatie van een nieuwe online omgeving, zal The Reference ons kunnen helpen om onze criteria van knowhow en inzet voor onze klanten op al onze digitale kanalen door te trekken".

Back to top button
Close
Close