Benjamin Fox aan de slag bij Weber Shandwick als Digital Strategist

Weber Shandwick meldt de benoeming van Benjamin Fox tot Digital Strategist

post-image-3

Hij zal gebaseerd zijn in Brussel en er werken met de teams Public Affairs, Corporate Affairs en Customer Marketing terwijl hij ook een actieve rol zal spelen bij het digitale team voor de Benelux. Dat laatste telt voortaan zeven leden die gaan over de opdrachten van digitale influencers en de productie van content; zij verzekeren het dienstenaanbod dat aan de klanten geboden wordt.

Benjamin Fox (van Britse nationaliteit), vervoegt nu dus Weber Shandwick, gesterkt door zijn negen jaar ervaring op vlak van digitale communicatie en social media. Zijn rol zal er onder andere in bestaan om toezicht te houden op de digitale en sociale strategieën en om programma`s op poten te zetten voor het engagement van influencers.

Hij zal tevens belast zijn met het versterken van een team dat momenteel werkt aan de ontwikkeling van een stevig portfolio internationale klanten, waartoe we FEVE kunnen rekenen, de Europese Federatie van verpakkingsglas. Voor dit laatste bedrijf voert Weber Shandwick momenteel de campagne Friends of Glass, die zich tot verschillende markten richt via verschillende kanalen.

Voorheen was Benjamin Fox verantwoordelijke social media bij ThirtyThree, een agentschap gevestigd in Londen, dat deel uitmaakt van de Capita Resourcing Group. Zijn ervaring met het cliënteel omvat merken als Deutsche Bank, Nestlé, BBC, Nokia en Shell.

 

Back to top button
Close
Close