Home/Campaigns/Linkman helpt Miele Batibouwstand bemannen met tevreden klanten Linkman helpt Miele Batibouwstand bemannen met tevreden klanten Wandel je dit weekend voorbij de Miele-stand op Batibouw? Dan maak je veel kans om aangesprokente worden door Maryse, Bernard, Lut of één van de andere 30 klanten die beurtelings mee de stand bemannen. De enthousiaste ambassadeurs werden gerecruteerd via een uitgebreide online campagne, die op veel bijval en inzendingen kon rekenen. 2016-03-08Comment Batibouwcampagne als kick-off van vernieuwde positionering Miele Achter de schermen werkt Miele al langer aan een positioneringsoefening. Iedereen weet dat Miele staat voor absolute kwaliteit. Het wil dit jaar nog meer investeren in haar klanten door hen dichter bij elkaar te brengen en door vanuit het merk de bestaande relatie verder uit te diepen. Karen Willekens, PR & Communicatie Manager bij Miele: “De krachtigste boodschap die je als merk naar buiten kan brengen, is die van tevreden klanten. Dat doen we nu fysiek op Batibouw en binnenkort ook digitaal met een innovatief communicatieplatform. In Linkman vonden we de ideale communicatiepartner voor de digitale activatie van ons verhaal. Met een relatief klein maar erg veelzijdig team steken ze de handen uit de mouwen ‘to get things done’. Zelfs als dat wil zeggen dat hun creative director een Miele-schort voorbindt op Batibouw.” Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address