Ogilvy & Social.Lab winnen Deutsche Bank

Eind 2015 schreef Deutsche Bank een competitie uit. Ogilvy kwam als winnaar uit de bus en is vanaf nu lead agency voor de communicatie van Deutsche Bank in België.

post-image-3

Dit is het tweede succes van het duo Ogilvy & Social.Lab, dat vorige zomer het budget
voor de digitale content van Ferrero won. Steve Demeester, Managing Director van Deutsche Bank, onderlijnt: “Ons management en de Marketing- en Communicatieafdeling waren onder de indruk van de energie van
Ogilvy en Social.Lab. Hun strategie, intelligente creaties, de integratie van earned media en influencers trokken onze aandacht, net als hun solide aanpak van social en CRM.”

Jean-Michel Segers, Head of Marketing & Strategy voegt daar dit aan toe: “We starten onze samenwerking op een moment waarop enkele van onze concurrenten zich herpositioneren en kiezen voor een andere aanpak. Deutsche Bank is en blijft de beste partner voor investeerders, een erkenning die we graag willen behouden. Om dit te realiseren hebben we een sterk agency nodig. Een agency dat bij elke stap van de ‘customer journey’ kan tussenkomen, en dit op een manier die creativiteit én performantie combineert. Digital en social worden alsmaar belangrijker. Mobiel gebruik verandert alles ingrijpend. België heeft steeds een belangrijke positie ingenomen binnen de groep, dus we willen verder blijven uitblinken in het optimaal benutten van al onze kanalen. Daarnaast willen we ook nieuwe initiatieven ontplooien.

Back to top button
Close
Close