Gamned wil de Benelux veroveren

De specialist in programmatische reclame  kondigt de opening aan van een kantoor in België, om zo de Benelux markt te veroveren.

post-image-3

Met zijn zeer sterke groei in 2015 (40%) zal de markt van de programmatische reclame vanaf 2017 goed zijn voor 60% van de digitale publiciteit in de Benelux. Wat uiteraard de spelers uit deze sector zal aantrekken.

"De Benelux heeft een buitengewoon potentieel. Onze internationale ontwikkeling werd tot nu met succes bekroond en wij willen ons in de toekomst in Noord-Europa uitbreiden", aldus Edgar Baudin, CEO van Gamned.

Gamned heeft al heel wat referenties in de Benelux, waaronder Mobistar, L`Occitane, Bic en Air France. Het wil zijn portefeuille bij ons zo snel mogelijk uitbreiden.

Tegelijkertijd kondigde Gamned de komst aan van Michel Pigneret, voormalig CEO van Hi-Media Belgium, als Country Manager Benelux. "Wij zijn verheugd Michel te mogen verwelkomen bij Gamned om de ontwikkeling van onze Trading Desk in de Benelux te versnellen", vertrouwde Edgar Baudin, CEO van Gamned, ons toe.

Back to top button
Close
Close