Een nieuwe shopping app

De groep Wereldhave Belgium, eigenaar van tal van winkelcentra in België, lanceert zijn eigen app.

post-image-3

De smartphone app voor de shoppingcenters van de groep Wereldhave Belgium, die in Luik, Nijvel of Genk liggen, werd in 2013 ontwikkeld door het bedrijf Easi. In 2015 werd besloten om de app uit te breiden met een tabblad "fidelity". Hiermee kan men vanaf vandaag automatisch getrouwheidspunten ontvangen op de shopping app.  Dit door middel van de e-beacons technologie die de verdiende punten (max. 2 per dag + promo-acties) via Bluetooth verzenden. Wanneer de klant 150 punten verzameld heeft krijgt hij een geschenkkaart van 15 €, te besteden in een winkel in het shoppingcenter.

Het belangrijkste doel is dat de klant de shopping-app op zijn smartphone houdt, maar de app wil de klant ook belonen voor zijn trouw en hem aanmoedigen om terug te keren naar de winkelcentra van de groep.

Twee weken na de lanceringen zijn de resultaten positief: >700 getrouwheidsaccounts aangemaakt, >1500 punten uitgedeeld, >500 downloads van de app op de smartphone.

Met dit systeem kan men bijvoorbeeld ook de klant met extra punten belonen op zijn verjaardag of bij een feest, of bij speciale acties die in het winkelcentrum georganiseerd worden.

Back to top button
Close
Close