DigitasLBi en Thalys op zelfde spoor

Thalys kiest voor DigitasLBI om de komende drie jaar haar digitale strategie en CRM activiteiten te bepalen en uit te werken. Dit na een recente marktbevraging waarbij Thalys op zoek ging naar nieuwe partners voor zowel hun digitale als offline-marketing activiteiten.

post-image-3

DigitasLBi zal niet alleen zorg dragen voor een nieuwe Thalys.com website, maar tevens het strategische, creatieve en operationele beleid bepalen van de Thalys CRM-activiteiten en het getrouwheidsprogramma Thalys TheCard. De opdracht houdt tevens het ontwikkelen van het sociale media luik en het opzetten van digitale
campagnes in. DigitasLBi stuurt deze activiteiten vanuit haar Brussels agentschap in nauwe samenwerking met Parijs.
Scheherazade Zekri-Chevallet, CCO Thalys, licht toe : "DigitasLBi demonstreerde een aanpak aangepast aan onze eigen structuur. Het agentschap toonde aan onze digitale en CRM-uitdagingen goed te begrijpen en tevens de multi-culturele dimensie van Thalys een plaats te kunnen geven. De voorgestelde strategie sluit nauw aan bij ons eigen
DNA en ambities. De creatieve invulling is tegelijkertijd origineel en relevant in alle landen waar Thalys aanwezig is.

José Fernandez, CEO DigitasLBi Belgium zei : " Onze mensen zijn verheugd om voor Thalys te kunnen werken, zowel voor de creatieve inbreng en de activatie van het digitaal programma, als voor de strategische en operationele begeleiding van het Thalys merk. Het is onze ambitie om Thalys een sterkere digitale en sociale poot te geven
en om de strategie en haar positie van bevoorrechte reispartner op de toptrajecten Parijs, Brussel, Amsterdam en keulen op die manier nog te verstevigen. De ervaring van de Thalys gebruiker, in deze reeds omniverbonden
omgeving staat daarbij absoluut centraal."

Back to top button
Close
Close