Wax Interactive daagt de fans van Nikon uit voor een selfie challenge

De Japanse fabrikant van fototoestellen heeft voor zijn laatste Social Media campagne voor Wax Interactive gekozen. Het doel? De nieuwe Coolpix S6900 in Frankrijk en in België promoten. De Coolpix S6900 is een prachtig fototoestel dat eruit springt door zijn veelzijdigheid en zo uitermate geschikt is om in alle omstandigheden een selfie perfect te kadreren.

post-image-3

In lijn met de ‘I am your best selfie’ campagne heeft Wax een Facebookcontest bedacht waarbij Nikon Frankrijk en België hun meer dan 165.000 fans uitdagen voor een heuse ‘selfie challenge’. De applicatie bepaalt willekeurig het thema (verkleed, glamour,…) en de context (’s nachts, ondersteboven,…) van de uitdaging die de fan moet opnemen.
In elk stadium van de uitdaging legt de applicatie uit hoe je dankzij de functies van de Coolpix S6900 nog mooiere foto’s kan nemen. Eenmaal je de uitdaging uitgevoerd hebt, kan je meerdere vrienden uitdagen om op hun beurt de challenge aan te gaan. De winnaars van de ‘selfie challenge’ winnen natuurlijk... een Nikon Coolpix S6900.
 
De resultaten:
Meer dan 40.200 stories gezien in Facebook
Meer dan 28.000 uitdagingen bekeken in de applicatie
Meer dan 12.000 nieuwe fans
Meer dan 4.000 stemmen voor de uitdagingen
Meer dan 2.200 uitdagingen werden er gecreëerd
Meer dan 2.100 vrienden werden uitgedaagd

Back to top button
Close
Close