Home/Campaigns/Initiative haalt het mediabudget voor Mons 2015 binnen Initiative haalt het mediabudget voor Mons 2015 binnen De stad Mons (Bergen) heeft afspraak met de geschiedenis, vermits zij in 2015 Europese Culturele Hoofdstad zal zijn. 2014-09-29Comment Een unieke gelegenheid om de rijkdommen van deze stad, deze regio en ons land in de verf te zetten. Voor Initiative, een media-agentschap van de groep Mediabrands, ook de kans om een budget binnen te halen, na een aanbesteding uitgaande van de Stichting Bergen 2015. "Mons 2015 betekent een unieke en boeiende ervaring voor iedereen die eraan deelneemt en meewerkt om haar in de schijnwerpers te zetten. Initiative heeft niet een "budget" binnengehaald, maar een echt cultureel, economisch en sociaal project, waarvoor talenten nodig zijn, experten en vrijwilligers om de hoge verwachtingen die het oproept te kunnen inlossen", aldus Sandrine Tytgat, communicatieverantwoordelijke van Fondation Mons 2015. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address