Home/Campaigns/Tapptic viert zijn vierjarig bestaan met tal van projecten Tapptic viert zijn vierjarig bestaan met tal van projecten Parallel met de verwerving van nieuwe klanten blijft Tapptic een hele reeks nieuwe projecten ontwikkelen voor zijn bestaande klanten. 2014-09-22Comment Als nieuwe klanten van Tapptic kunnen we o.a. vermelden: BNP Paribas, Babyliss, het Festival van Cannes, Orange, Thomas Cook, Cardif, Chacon, Axa Verzekering en Axa Distributie. En bij de recente ontwikkelingen is er het feit dat Tapptic voor het tv-programma "Rising Star" werkt, dat in Frankrijk van start ging op M6 en dat deze week in België op RTL verschijnt. De technologische uitdagingen van deze applicatie, die rond stemmen door het publiek draait, zijn trouwens aanzienlijk. Bovendien blijft het agentschap de applicatie voor het attractiepark Walibi nog verder uitwerken, "Walibi Connect", dat de ervaring van de gebruiker tijdens zijn verblijf in het park revolutionair vernieuwt; nieuw daarbij is de gepersonaliseerde tijdlijn gekoppeld aan geolocalisering. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address