Partnership tussen de MIVB en Ed Sheeran voor een digitaal begin van het schooljaar vol muziek

Onder de impuls van marketingbureau DIGIZIK, gespecialiseerd in relaties tussen merken en muziek, lanceert de MIVB een nieuwe campagne, in samenwerking met artiest Ed Sheeran.

post-image-3
 
Ter gelegenheid van de campagne voor de vernieuwing van de schoolabonnement willen de Brusselse beheerder van het openbaar vervoer en Warner Music Belgium de geconnecteerde gebruikers een exclusieve ervaring aanbieden. Vanaf maandag 18 augustus, en voor een periode van 2 maand, krijgen de reizigers die hun abonnement willen vernieuwen op de online winkel van de MIVB, MyBOOTIK, een exclusief nummer van de artiest, opgenomen tijdens zijn Brusselse showcase in de maand juli.
 
Bovendien zullen de internetters, via een online activering, ontwikkeld door DIGIZIK, worden uitgenodigd om deel te nemen aan een Blind-Test waarmee meet & greets worden gewonnen, gratis tickets voor het uitverkochte concert van de muzikant in Vorst Nationaal, net als tal van cadeaus van Ed Sheeran. 
  
Na deze privé showcase van Ed Sheeran wilde de MIVB hun jonge doelgroep zo goed mogelijk bereiken en zijn online winkel promoten via een samenwerking met een populaire artiest (10 miljoen Twitter-volgers). Ook voor Warner Music is het interessant omdat de promotie van zijn nieuwe album “X” op deze manier is verzekerd.
 
We merken nog op dat het platform www.mivbmusic.be werd gecreëerd in functie van een immersieve en op jongeren gerichte co-branded wereld.
Back to top button
Close
Close