Home/People/Mediabrands Audience Platform (MAP) versterkt zijn rangen Mediabrands Audience Platform (MAP) versterkt zijn rangen Niet minder dan 8 mensen zijn in de laatste weken de verschillende afdelingen van MAP komen versterken, en in de komende weken zullen nog vier nieuwe gezichten volgen. 2014-05-27Comment Florence Duquenne is om te beginnen tot de moederschoot teruggekeerd als Digital Strategist, na een ervaring in het buitenland bij een adverteerder.De afdeling Performance van zijn kant wordt uitgebreid met de komst van 2 mensen: * Sophie Jadoul heeft het MAP-team enkele maanden geleden versterkt als Head of Performance. Zij heeft meerdere jaren ervaring bij Isobar en nadien bij Iprospect.* Pierre Pringels is ook al enkele maanden Performance Display Planner; hij komt van Isobar. Het planning team wordt uitgebreid met Digital Planner Matthias Langenaeker, die ervaring opgedaan heeft bij trustmedia.De afdeling Search verwelkomt twee nieuwe rekruten:* Kristof Herpelinckx vervoegt het Search Team als SEO manager; hij komt van Outrider Belgium en daarvoor Roularta.* Vera Hallebeek, die van USP Marketing Consultancy komt, versterkt het Search team als Search Account Manager.Nadia Mghari maakt nu deel uit van de afdeling Trading als Trading Manager; zij werkte voorheen bij Space.Audrey Marsin, die zopas haar diploma haalde in communicatie, werd benoemd tot Community & Content Manager bij het Social Media team. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address