Home/Buzz marketing/Het IAB wil jou! Het IAB wil jou! Het IAB rekent op het dynamisme van zijn leden en betrekt hen dan ook bij de organisatie van zijn evenementen. 2014-03-18Comment Daarom zal voor elk van de drie IAB Think-evenementen die dit jaar zijn voorzien, een `ledenkoppel` de realisatie van een gespecialiseerde werkgroep op zich nemen en het totale concept van het evenement uitwerken met de ondersteuning van het IAB-team. Zo zitten Noëlle Stevens (RTL) en Bart Swimberghe (Skynet) sinds vorige december aan de knoppen voor IAB Think Video, dat aanstaande 27 maart in Kinepolis Antwerpen doorgaat. De `koppels` voor de twee andere IAB Think-evenementen zijn al gevormd met Philippe Buylle (Rossel) en Rik Lagey (NewsMonkey) die samen aan het roer staan voor IAB Think Native, gepland voor 5 juni, en Claudine Knop (BBDO Data) die het ja-woord heeft gegeven aan Raphael Stuyck (S2Media) voor IAB Think (Big) Data, op het programma voor komende november. We herinneren er nog aan dat IAB Discovery in handen is van de groep die Cedric Cauderlier (Mountain View) heeft samengesteld en dat Patricia Boydens (Rabobank) erop toeziet om de IAB Mixx Awards in goede banen te leiden. "Het engagement en de participatie van de leden binnen de vereniging zelf is het handelsmerk van het IAB," verduidelijkt Patrick Steinfort, voorzitter van de vereniging. "Dit engagement maakt deel uit van onze doelstellingen voor 2014." Volgende afspraak met het IAB, op 27 maart voor IAB Think Video in Kinepolis Antwerpen. Het IAB rekent op het dynamisme van zijn leden en betrekt hen dan ook bij de organisatie van zijn evenementen. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address