Home/Campaigns/Vente-privee.com lanceert een nieuwe activiteitensector in België Vente-privee.com lanceert een nieuwe activiteitensector in België Met een omzet van 1,6 miljard euro in 2013 en een groei van 23%, bouwt de site zijn activiteit in België uit met de lancering van NIAM MIAM, een nieuw aanbod dat streeklekkernijen in de kijker zet. 2014-02-13Comment De oprichters van het in 2001 opgerichte vente-privee.com hadden al snel de kracht van internet begrepen: de mogelijkheid om mensen van over heel de wereld te ontvangen in een virtuele boetiek door virtuele catalogi voor te stellen. Vandaag is de site wereldleider in zijn sector en realiseert hij een omzet van 1,6 miljard euro (+ 23% tegenover 2012) en heeft hij 20 miljoen leden in Europa, waarvan 232.000 in België. De site maakt het duidelijk dat hij in onze contreien wil groeien door MIAM MIAM te lanceren. Deze nieuwe dienst voor producenten van streekproducten beschikt over hetzelfde DNA dat ook elders het succes van de site heeft verzekerd: op dagelijkse basis evenementen creëren, die worden aangeboden met een stevige korting voor industriële of promotionele redenen, op kwalitatieve manier in scène gebracht. In 2013 was de site in België goed voor 2.038 verkopen, en ontwikkelde sectoren zoals reizen en speciale activiteiten zoals de verkoop van exclusieve modecapsules, of ontspanning. Ook het vermelden waard is de ontwikkeling van het mobiele kanaal: de site realiseert vandaag 25% van zijn omzet in België via mobiele apps. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address