Serviceplan en BMW bestormen het Autosalon

Op de 92e editie van het Autosalon stelt BMW tal van nieuwigheden en innovaties voor. Om een maximale impact te bereiken heeft Serviceplan een grote, totaal geïntegreerde campagne uitgewerkt.

post-image-3

De intuïtieve minisite werd ontwikkeld door Plan.net, de digitale afdeling van Serviceplan. Dat heeft ook gezorgd voor de hele online campagne. Serviceplan heeft zo een totaal geïntegreerde campagne met grote impact ontwikkeld via radio, adverteerbladen, met zelfklevers voor bij de BMW concessiehouders, tasjes voor de bezoekers van het Autosalon en affiches en vlaggen die te zien zijn op de parking van deze beurs.
Parallel hiermee hebben Serviceplan en Plan.net ook gezorgd voor de campagne van de BMW Serie 1 Red Devils Edition, in samenwerking met BMW Belux, de officiële sponsor van de Rode Duivels. Het agentschap heeft een gepersonaliseerde look gecreëerd van deze limited edition en maakte een "Van alle duivels" campagne met versies voor adverteerbladen, minisite, banner en leaflet.
De minisite kan u hier ontdekken.

Back to top button
Close
Close