Emakina zal de hele strategie van Actiris gaan verzorgen!

Na een openbare aanbesteding (waarop antwoord ontvangen werd van 13 deelnemers) heeft Emakina bij Actiriseen contract van 3 jaar binnengehaald en wordt het zijn referentie-agentschap op vlak van communicatie en mediastrategie.

post-image-3

De Brusselse gewestelijke dienst voor arbeidsbemiddeling doet beroep op Emakina om een nieuwe creatief concept te bedenken, en een doelgerichte mediastrategie uit te werken en toe te passen. Naast de "klassieke" media hebben het digitale luik en de aanwezigheid op de sociale media een belangrijke plaats bij deze samenwerking gekregen. Een domein waarop Actiris lange tijd afwezig gebleven is; de gewestelijke dienst hoopt hiermee dan ook te kunnen genieten van een volledige en duurzame strategie.
De voorstellen van de verschillende deelnemers werden gewaardeerd, maar dat van Emakina heeft zeer hoge ogen gescoord. De jury van Actiris heeft positief gereageerd op de presentatie van het Brusselse agentschap, dat creativiteit en advies op vlak van communicatie heeft getracht te combineren.
De jury zou vooral het feit gewaardeerd hebben dat Emakina, net als Actiris, de arbeidsmarkt bekijkt vanuit de optiek van verandering, en dat het de Brusselse gewestelijke dienst voor tewerkstelling in de kern daarvan plaatst.

Back to top button
Close
Close