Home/Business Intelligence/Yahoo neemt Bread over en versterkt zich op reclamevlak Yahoo neemt Bread over en versterkt zich op reclamevlak De mobiele reclame is het objectief van deze nieuwe overname. De start-up Bread, die een shortener van internetadressen leverde om links te kunnen invoegen op sites en vooral op sociale netwerken, gaat Yahoo en zijn teams helpen om zich iets meer toe te leggen op mobiele reclame. 2013-10-14Comment Bijzonder aan het product dat Bread aanbood, is dat het een reclame invoegde tussen het moment waarop de lezer op de link klikte en het moment waarop hij de gewenste content kreeg. Dit product is nu stopgezet. "Toen we, in 2011, Bread hebben opgericht, was het ons doel om personen die een invloed hebben op sociale netwerken en uitgevers te helpen hun online content beter te doen renderen,” legt Alan Chan, CIO van het jonge bedrijf, uit in een boodschap op de internetsite van het bedrijf om zijn overname aan te kondigen. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address