Outlook Ads, een nieuw "VersaTile" reclameformaat

Microsoft Advertising lanceert een nieuw reclameformaat op de Belgische markt, dat gewijd is aan zijn Outlook.com e-mail platform. Interactieve tegels die de naam "VersaTiles" meekregen, of Outlook Ads...

post-image-3

Na de migratie afgerond te hebben van zijn Hotmail platform (400 miljoen gebruikers wereldwijd) lanceert Microsoft Advertising zijn nieuwe, aanpasbare reclameformaat onder de naam "VersaTiles", exclusief bestemd voor zijn boodschappenplatform Outlook.
Deze Outlook Ads werden in een eerste fase door Microsoft Advertising in de Verenigde Staten en Brazilië verkocht, en zijn nu ook toegankelijk voor Belgische adverteerders.
Volgens Microsoft Advertising werden de VersaTiles zo ontworpen dat zij optimaal aan het nieuwe design van het Outlook.com platform aangepast zijn, terwijl zij tegelijk de e-mail ervaring van de gebruiker verrijken. Het nieuwe formaat haalt zijn inspiratie bij de Hotmail Skyscraper, maar werd in een modern en vooral minder opdringerig kleedje gestoken...
Concreet kunnen de adverteerders ruimten kopen aan de rechterkant van de Outlook.com pagina, en er vier of vijf interactieve tegels plaatsen die op verschillende manieren geactiveerd worden, zoals bijvoorbeeld door de cursor erover te bewegen.

Back to top button
Close
Close