Home/Mobile marketing/IBM neemt Xtify over en versterkt daarmee zijn mobiel aanbod IBM neemt Xtify over en versterkt daarmee zijn mobiel aanbod IBM heeft zopas Xtify gekocht, een leverancier van tools voor mobiele boodschappen in de cloud die de bedrijven helpt om hun verkoop via mobiele toestellen te verbeteren, om verkeer naar de winkels te lokken, en om de klanten aan zich te binden met gepersonaliseerde aanbiedingen. Het bedrag van de aankoop werd niet bekend gemaakt. 2013-10-04Comment IBM wil de diensten die het mobiel biedt verbeteren, en in het bijzonder een dienst brengen waarmee bedrijven promo`s kunnen afleveren op het juiste moment, aan de juiste persoon, en op het juiste platform wanneer een potentiële klant mobiel bereikbaar is.Door gebruik te maken van de push meldingen van Xtify zouden de winkels een nauwere band kunnen opbouwen met hun huidige en potentiële klanten, om zo de verkoop en het bezoek op hun site aan te zwengelen. IBM zal de online diensten van Xtify installeren op de datacenters van SoftLayer, dat het onlangs verworven heeft.De verschillende diensten van Xtify zullen werken in de cloud van IBM, die steeds meer een van de essentiële tools wordt van het gamma van de Amerikaanse gigant naargelang zijn overnames en zijn ontwikkelingen. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address