Home/Online media/Een nieuwe marktplaats voor RTB in België Een nieuwe marktplaats voor RTB in België 24/7 Media opent, via zijn Real Market afdeling (een bedrijf van de WPP Digital groep) een besloten marktplaats gewijd aan RTB (Real Time Bidding). Met Microsoft Advertising als partner… 2013-09-24Comment Het nieuwe platform voor het aankopen van display ruimte biedt een ecosysteem waarbij de kopers in real time toegang kunnen hebben tot een kwalitatief, doelgericht publiek; dit voor een CPM die performant beschouwd mag worden, omdat men door de instant optimalisering een betere impressie verkrijgt. De Premium inventaris staat open voor alle RTB aankooptechnologieën, terwijl de adverteerders een brede markt aangeboden krijgen dankzij een exclusief partnerschap tussen Microsoft Advertising en 24/7 Media. De samenwerking tussen beide bedrijven stelt de uitgevers bovendien in staat om te genieten van een dubbele afzet en een dubbele marketing valorisatie van hun medium."Na het succes van Real Market in Frankrijk hebben wij beslist om onze besloten marktplaatste te openen op de Belgische markt, die al erg volwassen is op gebied van RTB", zo verklaarde Stéphane Dupayage, SVP Monetization Europe. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address