Home/Regies/Belgacom Skynet Advertising neemt de reclameregie van Autofans.be voor zijn rekening Belgacom Skynet Advertising neemt de reclameregie van Autofans.be voor zijn rekening Autofans.be, dat ongeveer 100.000 unieke bezoekers telt iedere maand, werd gelanceerd in 2008 en bevat voortaan meer dan 10.000 artikelen. Op enkele jaren tijd veroverde het een toonaangevende positie in België. Belgacom Skynet hoopt het groeipotentieel van de site te kunnen gebruiken. 2013-08-21Comment Het ondernemersduo Olivier Malherbe en Sven Huijbrechts, die enkele jaren geleden hebben geïnvesteerd in de website, hebben ook ClearMedia opgericht, de leverancier van cloud-diensten waarin Belgacom een minderheidsparticipatie nam in 2010. "Dat we enkele jaren geleden een participatie hebben genomen in de site, is commercieel goed te rechtvaardigen. We zijn ervan overtuigd dat het aantal bezoekers en de hieruit voortvloeiende inkomsten aanzienlijk zullen blijven stijgen. De site en zijn toekomstige groei, zowel op kwalitatief als op kwantitatief vlak, hangen af van reclame-inkomsten. We zijn dan ook erg verheugd over onze samenwerking met Skynet Advertising, die onze groei zeker zal versnellen,” legde Olivier Malherbe uit. www.autofans.be is een online automagazine dat feiten en gebeurtenissen uit de autowereld optekent. De site wordt van tekst en beelden voorzien door een redactieteam van zes personen. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address