Deezer voert campagne met Foursquare

Het muziekplatform Deezer toont aan hoeveel belang het hecht aan Live muziek, door de handen ineen te slaan met het sociale netwerk Foursquare. Het doel hiervan? Zijn publiek uitbreiden door abonnementen aan de concertliefhebbers aan te bieden. In België en daarbuiten…

post-image-3

Het platform Deezer heeft beslist om samen te werken met het Foursquare netwerk om zijn publiek uit te breiden via een originele campagne. Vanaf 1 juli kan men, door 7 check-ins te posten vanuit gelijk welke concertzaal in België (Ancienne Belgique, Botanique, Sportpaleis en Lotto Arena in Antwerpen, Vorst Nationaal, Paleis 12, De Vooruit in Gent, Ethias Arena in Hasselt, Het Depot in Leuven, en de Trix in Antwerpen), een abonnement van 3 maanden krijgen op de Deezer Premium+ formule, die onbeperkt toegang geeft tot meer dan 25 miljoen songs.
Er is slechts één voorwaarde vereist: de pagina van Deezer (http://foursquare.com/deezer) `liken` op Foursquare, en zonder dralen tickets kopen voor het concert van uw favoriete groep!
Het sociale netwerk Foursquare heeft zichzelf al bewezen als geolocaal platform waarmee men artiesten kan volgen via de check-ins die zij delen.

Back to top button
Close
Close