Home/People/Nieuwe Managing Director bij Design is Dead Nieuwe Managing Director bij Design is Dead Vanaf 1 juli staat Nathalie Dumortier aan het roer van Design is Dead als Managing Director en volgt ze Bart Roofthooft op, die een nieuwe missie bij Emakina zal invullen. 2013-07-02Comment Nathalie kwam eerder dit jaar aan boord van het Design is Dead-team als Client Service Director. Haar liefde voor creativiteit samen met meer dan 15 jaar agency en marketing ervaring, dat kon alleen maar vuurwerk geven! Samen met Creative Director Bart Lommelen zal ze instaan voor de verdere uitbouw van dit agentschap van ‘craftsmen with keyboards and creatives with a cause’. Nathalie startte haar carrière bij het Antwerpse advertising agency LDV, waar ze werkte voor klanten als JBC, Thomas Cook, 4FM (nu JoeFM), Centerpars, Red Bull en 11.11.11. Bij JIM (VMMA-groep) hielp ze bij de lancering van JIM Mobile, een netwerk voor jongeren, samen met Base. Bij Square Melon werd ze de kunst van brand activations meester, terwijl ze werkte voor merken als Côte d’Or, Kellogg’s, Heinz en Quick. Na een kleine tussenstop bij branding agency ACT landde ze uiteindelijk bij Design is Dead. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address