Home/Community marketing/Het digitaal bureau creaxial vernieuwt Touring.be Het digitaal bureau creaxial vernieuwt Touring.be Twee jaar geleden al begon creaxial met de remake van de pagina’s van de site www.touring.be en de ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten. Vandaag is de grafische en technische vernieuwing afgerond met op kop een nieuwe sociale strategie gebaseerd op Facebook… 2013-06-20Comment “Alle productpagina’s van de site van de specialist in pechverhelping en reisbijstand Touring.be zijn herzien,” aldus het in Waver gevestigde bureau creaxial. Nieuwe schermen optimaliseren de verkoopsprocessen met meer visuele elementen en duidelijke uitleg over iedere optie. Het volledige navigatiesysteem (3 verschillende niveaus) werd ook herdacht om de ervaring van de bezoekers intuïtiever te maken. Tegelijkertijd werd er een nieuwe module geïnstalleerd om een verkooppunt te zoeken. Dankzij zijn filters is het mogelijk om snel een verkoper in de buurt te vinden voor een specifiek product. De grote nieuwigheid van de producten is evenwel de integratie van de configuratieprocessen van de reisbijstand onmiddellijk op Facebook! Een kleine revolutie in vergelijking met de externe links die gewoonlijk worden gepubliceerd op het sociaal netwerk. Het engagement en de conversie worden erdoor versterkt. Bovendien worden de fans van Touring iedere maand uitgenodigd om producten te winnen door mee te doen met een quiz die uit twee tot vijf vragen bestaat. Om deel te nemen moeten de bezoekers eerst de Touringpagina op Facebook, die op twee jaar tijd is gegroeid van 5.000 naar bijna 46.000 fans, ‘liken’. Deze groei is toe te schrijven aan het efficiënte community management dat bij Touring is gerealiseerd, en ook aan de sociale acties die creaxial heeft georganiseerd. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address