Sudpresse lanceert een 100% digitaal high end magazine

De groep Sudpresse lanceert een high end publicatie die uitsluitend in digitaal formaat te krijgen is: het maandblad Redzone dat uitsluitend is gewijd aan de actualiteit rond de Rode Duivels.

post-image-3
De groep Sudpresse heeft zonet Redzone gelanceerd, een op en top origineel maandblad dat focust op de actualiteit van de Rode Duivels. Het nieuwe medium zal zijn redactionele content dus uitsluitend wijden aan het aspect ‘lifestyle’ uit het leven van de Belgische voetballers. Het wordt een plek waar spelers hun ervaringen en hun dagelijks leven kunnen delen met lezers, buiten het terrein. Het eerste nummer, dat uitkwam op woensdag 5 juni, is trouwens gewijd aan speler Marouane Fellaini, en de geschreven content wordt ondersteund door interactieve kaarten, foto- en videoreportages.
De groep Sudpresse zal de content ten gelde maken en hiervoor sterk steunen op reclame, omdat het product dat als “high end” is gepositioneerd, wordt voorgesteld aan partnermerken van de Rode Duivels: in het eerste nummer zetten BMW en Coca-Cola zichzelf via video’s in de verf en via product placement in een kwalitatieve en doelgerichte redactionele context.
Sudpresse zal zijn initiatief iedere maand verder zetten tot de Wereldbeker Voetbal die zal plaatsvinden in Brazilië in juni 2014.
RedzoneTM is gratis beschikbaar in Nederlandse en Franse versie op tablets, smartphones en internet.
Back to top button
Close
Close