Home/Webdesign/Myspace probeert een nieuwe lancering Myspace probeert een nieuwe lancering Tim en Chris Vanderhook hebben de nieuwe Myspace.com onthuld, een ontspanningssite die een combinatie is van een sociaal netwerk met achtergrondmuziek. De site omvat een radiotoepassing en nieuwe elementen die muzikanten, auteurs en andere kunstenaars moeten helpen om een band te hebben met hun abonnees. 2013-06-13Comment Deze "lancering" komt ongeveer twee jaar nadat de Californische eigenaars van Specific Media een akkoord hebben gesloten met Justin Timberlake om de site, die in moeilijkheden verkeerde, over te kopen voor 35 miljoen dollar. Myspace gaat proberen om opnieuw veel plaats te geven aan muziekgroepen en nieuwe ontdekkingen. Een van de fouten was waarschijnlijk dat ze met Facebook wilden concurreren op zijn terrein terwijl de gebruikers van Myspace al begonnen te migreren naar het sociaal netwerk van Mark Zuckerberg. De nieuwe versie van de site, waar ook een nieuwe mobiele versie van wordt gelanceerd, komt uit in een eerder ongunstige context nu Apple net zijn iTunes Radio heeft gelanceerd. Volgens de eigenaars telt Myspace.com nog 27 miljoen gebruikers in de Verenigde Staten en ongeveer het dubbel in de rest van de wereld. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address