Home/Regies/De Persgroep Advertising zet koers naar de multimedia De Persgroep Advertising zet koers naar de multimedia De Persgroep Advertising onthult zijn nieuwe organisatie die voortaan meer georiënteerd is naar multimedia. De regie wil ook beter beantwoorden aan de behoeften van zijn adverteerders op vlak van marketing en communicatie. 2013-06-06Comment De regie De Persgroep Advertising krijgt vanaf 1 september een nieuwe organisatie, die 2 entiteiten zal bevatten. De eerste wil de nadruk leggen op de verschillende sectoren, terwijl de tweede bestaat uit een multimedia "agency team". Er komen drie nieuwe sectoriële teams: automobiel en telecom, gecoördineerd door Paul Bayer; retail en verbruiksgoederen onder leiding van Katrien Willems; en amusement en toerisme met Ann-Sophie Libbrecht aan het hoofd.Volgens Bert Marievoet, commercieel directeur van De Persgroep Advertising, zou deze reorganisatie "de adverteerders moeten toelaten om via een enkele aanspreekpunt gebruik te maken van al onze diensten. Wij zijn ervan overtuigd dat wij zo de favoriete gesprekspartner zullen worden voor klanten op zoek naar cross-media oplossingen en een partnerschap op lange termijn".Het team voor de agentschappen van zijn kant zal geleid worden door Valérie Delain. Brian Bollen zal aan het roer blijven van het team internationale verkoop. Ruth Steven zal verantwoordelijk zijn voor een "new business" cel en zal de afdelingen "community" (creatieve commerciële concepten), "product development" (draaiend rond innovatie) en "editing" (content marketing) leiden. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address