Home/Campaigns/Kunstmaan zet de Antwerpse Kempen op "Streekview" Kunstmaan zet de Antwerpse Kempen op "Streekview" De Toeristische Dienst van de provincie Antwerpen heeft besloten om een extra inspanning te doen voor de toeristische promotie van de Kempen dankzij het digitaal bureau Kunstmaan, dat instond voor het ontwerp van de interactieve kaart “Kempen Streekview”. 2013-05-31Comment Hoe kan je de tegelijkertijd de toeristische troeven, de uitzonderlijke logeergelegenheden en de lopende promoties in de Antwerpse Kempen gelijktijdig presenteren? Op deze vraag moest het digitale bureau, gevestigd in Leuven, voor de derde keer op rij antwoorden, voor rekening van de Toeristische Dienst van de provincie Antwerpen. Voor de aanbesteding moesten ze ook beantwoorden aan een strategische eis: de aanpak moest de typische ‘sfeer’ van de Kempen uitademen. Het antwoord van Kunstmaan concretiseerde zich door de ontwikkeling van het project "Kempen Streekview", een interactieve kaart die niet alleen de straten maar de volledige regio dekt. In- en uitzoomen, dropping en heel wat andere tools vormen het platform om tot een volwaardige ervaring. Er zijn ook quizzen waarmee bezoekers weekendjes kunnen winnen. Te ontdekken op kempenstreekview.be. De online campagne zal campagne online zal worden ondersteund en gelanceerd via een radiocampagne en een insert in UIT Magazine. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address