Home/Community marketing/Path, in de schaduw van Facebook… Path, in de schaduw van Facebook… Het "besloten" sociale netwerk krijgt er steeds meer fans bij, ten koste van Facebook. In een jaar tijd is Path erin geslaagd om de kaap van 10 miljoen gebruikers te ronden. 2013-04-30Comment Wij meldden het onlangs al: heel wat jongeren laten Facebook in de steek en zoeken hun heil bij nieuwe meer "trendy" en "innoverende" sociale netwerken. De jongste die voor onrust zorgt bij het sociaal delen, Path, stelt zich op als een besloten netwerk dat draait rond het delen van informatie met een beperkt aantal vrienden. Met het platform kan men ook foto`s publiceren, die bewerkt kunnen worden met optische filters, net als bij Instagram, terwijl er ook mogelijkheden voor geolocalisering geboden worden.Door de kaart van intimiteit en exclusiviteit te trekken, kan het Path netwerk bezoekers trekken en rondt het vandaag de kaap van 10 miljoen gebruikers (8 miljoen in een jaar tijd!). Een groei die bovendien nog lijkt te versnellen met een miljoen nieuwe gebruikers elke week. Het valt nu af te wachten of het om een echte trend gaat, of enkel om een nieuwe sociale hype... Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address