Home/Mobile marketing/Deliway en The Coffee Club investeren in het mobiele universum Deliway en The Coffee Club investeren in het mobiele universum Aan Mobilosoft werd zopas de hele "mobiele" ontplooiing toevertrouwd van de ketens Deliway en The Coffee Club. Het zoveelste bewijs dat de "fysieke handel" steeds meer in het universum van de "mobiele marketing" investeert. 2013-04-11Comment De Brusselse start-up Mobilosoft, specialist in mobiele marketing voor de distributiesector, heeft twee nieuwe klanten toegevoegd aan zijn al goed gevulde portefeuille (Total, Auto5, Red Market, enz.). Door een nieuwe samenwerking te tekenen met Deliway en The Coffee, voor het begeleiden van deze twee ketens naar het mobiele universum, bevestigt het bedrijf Mobilosoft de groeiende aantrekkingskracht van de mobiele marketing op merken die in de distributie werkzaam zijn (Mobilosoft beheert momenteel de virtuele identiteit van meer dan 7.000 fysieke verkooppunten).De opdracht die aan Mobilosoft toevertrouwd werd, omvat het aanmaken van de mobiele sites van de twee winkelketens Deliway en The Coffee Club, naast het beheer van hun aanwezigheid op Google Local, Google Places, Google Maps en het sociale netwerk Foursquare.Mobilosoft zal op termijn de taak krijgen om het complete beheer over te nemen van de "storelocators" van Deliway en The Coffee Club, zowel op hun website als hun Facebook pagina. Deze twee ketens vertegenwoordigen meer dan 120 verkooppunten van broodjes en coffee corners in België en Luxemburg.Volgens Georges-Alexandre Hanin, oprichter van Mobilosoft "staan de fysieke verkooppunten opnieuw volop in de belangstelling van de Retailers, want het is daar dat de meeste verkopen gebeuren, en dan vooral bij ketens die actief zijn in snelle hapjes of snacks, en die er echt behoefte aan hebben om de gebruikers naar hun verkooppunten te lokken".Het is dus belangrijk dat de gebruikers de nodige informatie kunnen vinden over de verkooppunten (virtuele identiteit, openingsuren, adres, GPS gegevens en aanwezigheid op promo`s). Het volstaat echt niet meer om te werken met de klassieke internetsites. Men moet op Google zijn, op Facebook en op Foursquare! Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address