Home/Webdesign/Een nieuwe site die "inslaat" op (alle) schermen Een nieuwe site die "inslaat" op (alle) schermen Het Brusselse agentschap MostWanted heeft, in samenwerking met fullmedia.be, de nieuwe site herwerkt van uMedia, de Belgische specialist in de productie en distributie van films. Een technologisch project in een sober decor, waarbij video een ereplaats krijgt op alle computerplatformen. 2013-04-10Comment Het filmbedrijf in volle groei uMedia wou een nieuwe dynamische site die als showcase kan dienen voor video content van zeer hoge kwaliteit. Het team van MostWanted aanvaardde deze grote uitdaging, en tekent voor een site die geschikt is voor alle terminals, zowel mobiele toestellen als computers, zonder de technologische eenvoud van het project uit het oog te verliezen, dat trouwens ook de nodige bruggen legt met de sociale platformen. Zo werd de videoplayer speciaal ontwikkeld om trailers en filmfragmenten optimaal te kunnen bekijken, zelfs op een smartphone.Design en navigatie werden goed doordacht om de bezoeker onder te dompelen in de site en hem gemakkelijk te laten navigeren doorheen de verschillende activiteiten van het bedrijf uMedia (special effects, distributie, productie, ...). Op de achtergrond helpt een CMS-tool voor het beheer van de content om de hele site gemakkelijk te updaten, inbegrepen de omvangrijke cataloog die uMedia in de loop van de jaren opgebouwd heeft. Een mooi project dat duidelijk de creatieve snaar van het agentschap MostWanted geraakt heeft; voor het project werkte het samen met fullmedia.be, dat zorgde voor de referencing en de uitbouw van de content strategie. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address