Lola&Liza begint aan e-commerce versterkt met SEA

De keten van modewinkels Lola&Liza lanceert zijn e-commercesite en werkt samen met het bureau blue2purple voor het beheer van zijn campagnes van Search Engine Advertising.

post-image-3
Het Belgische modemerk, dat in 2001 werd opgericht (www.lolaliza.com), bezit een dertigtal winkels over het hele land. Vandaag maakt het merk Lola&Liza de grote sprong naar e-commerce om zich aan het gedrag van zijn klanten aan te passen.
Dominique Lebelhomme, woordvoerder van het merk, legt uit waarom ze voor deze SEA-partner kozen: "We hadden een bureau nodig dat gespecialiseerd was in de aankoop van gesponsorde links en met een gedegen ervaring in e-commerce om gekwalificeerde trafiek naar onze site te trekken.”
Het Brussels bureau blue2purple bouwt sinds verschillende jaren een expertise op in het domein van e-commerce ten voordele van merken als LaCie, Ici Paris XL of Deutsche Bank.
Back to top button
Close
Close