Home/E-commerce/Lola&Liza begint aan e-commerce versterkt met SEA Lola&Liza begint aan e-commerce versterkt met SEA De keten van modewinkels Lola&Liza lanceert zijn e-commercesite en werkt samen met het bureau blue2purple voor het beheer van zijn campagnes van Search Engine Advertising. 2013-04-04Comment Het Belgische modemerk, dat in 2001 werd opgericht (www.lolaliza.com), bezit een dertigtal winkels over het hele land. Vandaag maakt het merk Lola&Liza de grote sprong naar e-commerce om zich aan het gedrag van zijn klanten aan te passen. Dominique Lebelhomme, woordvoerder van het merk, legt uit waarom ze voor deze SEA-partner kozen: "We hadden een bureau nodig dat gespecialiseerd was in de aankoop van gesponsorde links en met een gedegen ervaring in e-commerce om gekwalificeerde trafiek naar onze site te trekken.” Het Brussels bureau blue2purple bouwt sinds verschillende jaren een expertise op in het domein van e-commerce ten voordele van merken als LaCie, Ici Paris XL of Deutsche Bank. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address