Home/Web 2.0/De frustratie van klanten met Big Data vermijden De frustratie van klanten met Big Data vermijden IBM heeft nieuwe technologieën onthuld die zijn ontwikkeld om bedrijven en overheden te helpen met Big Data door het verzamelen en analyseren van grote datavolumes eenvoudiger, sneller en goedkoper te maken. 2013-04-04Comment Door hun Big Data sneller en efficiënter te verzamelen en te analyseren, zouden de bedrijven een zekere frustratie bij de consumenten kunnen vermijden. Volgens IBM zullen bedrijven, dankzij de "BLU Acceleration" die het bedrijf vandaag lanceert, geen enkel excuus meer hebben als ze twee keer dezelfde vraag stellen omdat ze niet over de juiste gegevens beschikken. "Bedrijven zullen voortaan een beeld van 360° hebben van hun klanten, met de hulp van Big Data Agreggation Services. Ze kunnen de Big Data gebruiken als een GPS die hen brengt waar ze moeten zijn en zo de noden van hun klanten beter voorspellen," aldus Marc Teerlink, Global Strategist bij IBM. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address