The Reference zal gebruik maken van het mobiel platform TapCrowd!

Het bureau The Reference/Mobile heeft net een partnership gesloten met het selfserviceplatform voor de creatie van apps, TapCrowd. Deze samenwerking moet de expertise en het aanbod op het vlak van de ontwikkeling van mobiele apps van het Gentse bedrijf versterken.

post-image-3
The Reference/Mobile (groep Emakina) heeft net een partnership gesloten met het bedrijf TapCrowd, beter gekend voor zijn selfserviceplatform voor software waarmee je apps kan creëren en integreren, zowel in B2B als in B2C. De keuze voor deze nieuwe samenwerking zal het bedrijf de mogelijkheid geven om zijn aanbod van diensten gericht op de ontwikkeling van projecten voor mobiele toestellen, te vervolledigen.
Ter herinnering, het bedrijf TapCrowd, dat in 2009 werd opgericht in Gent, laat toe een dynamische app te creëren zonder programmering, door gewoonweg een serie etappes te volgen en je keuze te maken uit de voorgestelde templates. De tool voorziet bovendien verschillende opties om de sociale media te integreren terwijl de gebruikers tegelijkertijd de mogelijkheid krijgen – via het mobiele marketingplatform TapTarget – om hun doelgroep te bepalen, te personaliseren, Push-berichten te sturen, pop-ups te tonen, geofences te installeren, enz.
Bij de tool hoort ook de tool AppCreator, ontwikkeld om makkelijk een mobiele app te kunnen creëren op iOS, Android en html5, zonder programmering.
Last but not least biedt het platform ook de mogelijkheid om diepgaande analyses door te voeren.
Volgens Frédéric Schroyens, Head of mobile & tablets bij The Reference, zou het gaan om “een ideaal product voor de klanten (actief op events, festivals, conferenties, seminaries, retail, entertainment) die niet over grote budgetten beschikken om hun mobiel project te ontwikkelen.”
Tal van adverteerders gebruiken het platform TapCrowd al, zoals BMW, Artexis, USG People, Novy, Perrier en SAP.
Back to top button
Close
Close