Brands4Brands haalt Yahoo binnen!

De affaire is rond: de regie Brands4Brands, ontstaan uit een samenwerking tussen Belgacom Skynet en Pebble Media, heeft de portaalsite Yahoo.be binnengehaald.

post-image-3

De site heeft getekend voor een "Plus" contract dat betrekking heeft op de mediapacks "Homepage" en "RON" (Run Of Network). Dit moet een stevige dynamiek geven aan de reclameruimten waarvan de packs in kwestie een minimaal bereik garanderen van naar schatting  940.000 unieke surfers in 2 dagen, en 4,5 miljoen impressies, terwijl het RON aanbod een potentieel bereik biedt van 2,4 miljoen unieke bezoekers in 7 dagen en waarmee men 8,8 miljoen impressies kan beheren.

Ter herinnering, Brands4Brands heeft een portefeuille van 26 premium websites, verdeeld over portaalsites, nieuws, tv en radio, die samen meer dan 66% van de Belgische online bevolking dekken (5,5 miljoen unieke bezoekers per maand, of een totaal van 130 miljoen pageviews).

Back to top button
Close
Close