Hi-Media haalt nieuwe sites binnen

De online mediaregie Hi-Media heeft nieuwe publiciteitscontracten afgesloten met de sites Nostalgie, autoblog.be en LaBoiteRose.be. Platformen die samen een stevig publiek vertegenwoordigen...

post-image-3

De regie Hi-Media (de groep stelt ongeveer 470 mensen tewerk in 9 landen, bij een omzetcijfer van 230 miljoen euro in 2011) meldt ons dat er onlangs verschillende grote contracten afgesloten werden.

Zo heeft radio NRJ haar de reclameverkoop van de sites Nostalgie.be en zijn Nederlandstalige tegenhanger Nostalgie.eu toevertrouwd. Deze twee sites hebben samen een publiek van 130.000 unieke bezoekers, met een doelgroep die vooral uit mensen van 35 tot 45 jaar bestaat. Nostalgie.be en Nostalgie.eu komen hiermee de Music Focus versterken van Hi-Media, die al Dailymotion Music, NRJ.be, Sherpa.be en Songteksten.be omvatte.

Parallel met dit contract heeft Hi-Media nu ook de site LaBoiteRose.be in zijn portefeuille opgenomen; die is gewijd aan de bekende "roze dozen" die in alle kraamklinieken van België verdeeld worden, telde 57.000 unieke bezoekers in oktober 2012 en genereert 6.500 nieuwe inschrijvingen per maand.

Last but not least komt de site Autoblog.be het Focus Auto package van de regie versterken; zij is gewijd aan de automobielwereld en telt 150.000 Belgische bezoekers per maand en meer dan 2 miljoen pageviews.

Back to top button
Close
Close