Gebruik de informatie uit Facebook maximaal

Neolane gaat voluit voor de SoLoMo door de gegevens van de Open Graph van Facebook te verwerken. Doel: het geografisch doelgerichte reclameaanbod uitbreiden.

post-image-3

Het platform Neolane Social Marketing evolueert, en biedt voortaan de mogelijkheid om gebruik te maken van de Open Graph van Facebook. Concreet stelt de uitbreiding van de SoLoMo capaciteiten  van de tool (Social, Local, Mobile) de merken in staat om de gebruikers in real time geolocaal gerichte aanbiedingen voor te stellen. Volgens Neolane zou zijn platform momenteel de enige cross-channel marketing oplossing zijn die ingebouwde integratie bevat van de Open Graph gegevens in de datamart marketing, om zo one-to-one gepersonaliseerde communicatie aan te maken en te verspreiden.

Dankzij deze nieuwigheden kunnen de marketeers profiteren van de Open Graph van Facebook om in real time informatie over de fans te vergaren en die in hun marketing database op te slaan.

Ter herinnering, de Open Graph is een "open boek" waarin de gebruikers hun verlangens omschrijven, hun acties (beluisterde muziek, bekeken films, gedeelde artikels, check-ins, enz.) en die delen met hun vrienden.

Hierbij dient ook nog vermeld dat er elke maand 25 miljoen mensen zijn die op Facebook hun muziekvoorkeur delen, 16 miljoen hun video`s, en 30 miljoen de artikels die ze gelezen hebben.

Back to top button
Close
Close