Mobistar kiest voor mortierbrigade en Prophets

De telecomoperator zal voortaan samenwerken met het Brusselse creatieve agentschap mortierbrigade. Een keuze, gemaakt na een raadpleging in september.

post-image-3

Mobistar heeft zijn nieuwe creatieve agentschap gekozen na een competitie die in september dit jaar begon. Het is uiteindelijk mortierbrigade die het merk zal begeleiden bij zijn verdere evolutie.

De complementariteit van mortierbrigade met de andere communicatieagentschappen en media die voor Mobistar werken (Prophets, Cypres en Havas Media) is een ander argument dat Mobistar overtuigd heeft. De operator legt zijn keuze uit: "De benadering die mortierbrigade voorstelde, kon rekenen op de unanimiteit van het Mobistar management, vooral op vlak van de 360° creativiteit en de operationele doeltreffendheid".

Concreet zal mortierbrigade voortaan instaan voor de 360° creativiteit. De rol van Prophets werd uitgebreid en omvat nu ook de globale strategie. Cypres van zijn kant behoudt de publicaties voor de klanten en de content marketing, terwijl Havas Media uiteraard het media-agentschap van Mobistar blijft.

De samenwerking tussen Mobistar en mortierbrigade zal vanaf januari 2013 van start gaan.

Herinneren we er tot slot aan dat mortierbrigade en Mobistar al samengewerkt hadden, tussen 2006 en 2009, voor de lancering van het product "Tempo Music".

Back to top button
Close
Close