De Nationale Loterij heeft fans nodig!

De Nationale Loterij is net gestart met een grote ondersteuningsactie voor de Voedselbanken op Facebook. Om zijn objectief van 15.000 ‘likes’ te halen, heeft het bedrijf besloten om 1 euro te storten aan het steunfonds voor iedere klik! De Nationale Loterij heeft besloten om de vrijwilligers te steunen die zich inzetten voor de Voedselbanken. Om de actie te versterken heeft het bureau Social Lab Group de actie ThankYouWall gelanceerd, in samenwerking met Eventattitude.

post-image-3

De hefboom van de campagne is beslist origineel te noemen: de Nationale Loterij stort 1 euro aan de Voedselbanken voor iedere klik ter ondersteuning, of like. Bovendien hebben de twee bureaus – die klaarstaan om hun diensten te leveren en de actieve steun van al hun medewerkers – besloten om de foto van iedere fan/schenker rechtstreeks te afficheren op een grote muur van 250m2.  Iedere persoon zal het printen van zijn foto in reële tijd kunnen volgen, en ook de affichering van de ThankYouWall vanuit verschillende originele invalshoeken.

De actie is beschikbaar via de Facebookpagina van de Nationale Loterij of rechtstreeks via https://apps.facebook.com/thankyouwall/


Back to top button
Close
Close