Pfizer en Ogilvy helpen de rokers om te stoppen met stoppen met roken

Met de hulp van Ogilvy Brussel heeft Pfizer het nieuwe merk "Siga red" gelanceerd: het eerste merk valse sigaretten dat de rokers helpt om te stoppen met stoppen met roken.

post-image-3

Siga red is de nieuwe sensibiliseringscampagne van Pfizer om te stoppen met roken; wanneer het zich tot de rokers richt wordt het voorwerp van de verleiding als communicatietool gebruikt: het pakje sigaretten. Siga red is immers een pakje dat een boodschap bevat aan de rokers, 19 keer herhaald in de vorm van sigaretten, om hen te helpen erin te slagen te stoppen met roken, dankzij de begeleiding van een gezondheidsprofessional.

Siga red is tot uitputting van de voorraad gratis verkrijgbaar op siga-red.be. Het aanbod is enkel beschikbaar voor wie ouder dan 18 is. De campagne was begonnen met een teasing fase, die van 29 oktober tot 20 november gehouden werd. De rokers werden aangespoord naar de site www.siga-red.be te gaan via Siga red advertenties in de tabaksverkooppunten en een online campagne met banners.

Back to top button
Close
Close