IAB Mixx Awards: And the winners are…

De 6e editie van de IAB MIXX Awards had op 25 oktober plaats in The Egg. 400 mensen hebben dit evenement bijgewoond waar zij de beste interactieve campagnes van het jaar konden ontdekken.

post-image-3

De jury van deze editie 2012 bestond uit Isabella Campellone (e-business manager, Nationale Lotterij), Steven Pyck (Director Digital, Telenet), Delphine Van Loocke (Digital Media Manager, KBC), Cédric Cauderlier (Head of Digital, Danone), Alexander Cha’ban (Creative Director, Saatchi&Saatchi), Brice Le Blévennec (CVO, Emakina), Sylvie Irzi (Managing Director, Initiative), François Chaudoir (CEO, Space), Mark Daemen (Head of Interactive Advertising, Corelio) en Bart Swimberghe (Marketing Manager, Skynet). Voorzitter van de jury was Alain Heureux, President IAB Europe.

Dit is de lijst met winnaars van de IAB Mixx Awards 2012:

Categorie Brand Awareness & Positioning

What if... – Deutsche Bank door mortierbrigade: Gold
Vroeger was alles beter -  KBC Jongeren door TBWA Brussels: Silver
TwitterScrabble - Scrabble door Duval Guillaume Mode : Bronze

Categorie Direct Response & Lead Generation

Ketnet Moves – Ketnet door Boondoggle: Gold
The Challenges – The Red Devils door Boondoggle: Silver
A barrel for every Maes -  Maes door TBWA Brussels: Silver

Categorie Best Brand/Product Launch

Push to add drama – TNT door Duval Guillaume Modem: Gold
Telenet Mobile ‐ Bel & SMS banner – Telenet Mobile door TBWA Brussels/Agency.com: Silver

Categorie Business to Business

The birth of the bpack – bpost Bpack door TBWA Brussels: Gold

Categorie Public Service / Non Profit

The Texting & Driving Test – Responsible Young Drivers door Publicis: Gold
Mind Reader – FEBELFIN door Duval Guillaume Modem: Silver
The Midnight Switch – Stichting Tegen Kanker door Dallas Antwerp: Bronze

Agentschap van het jaar: TBWA

Innovation & Experimental Award: Song on air -Absynthe Minded door mortierbrigade

Adverteerder van het jaar: The Red Devils

Back to top button
Close
Close